آموزشگاه زبان طلوع مهر به منظور رشد دانش‌آموزان مجموعه آموزشی مهر در زمینه فراگیری زبان انگلیسی شروع به کار کرده است. افتخار آموزشگاه زبان طلوع مهر بهره‌گیری اساتید برتر است که در طول مسیر یادگیری زبان انگیسی به خوبی در یاری رساندن به دانش‌آموزان تلاش می‌کنند. دوره‌های ویژه این موسسه برای آموزش زبان انگلیسی به طور دقیق برنامه‌ریزی شده و شما به راحتی می‌توانید از دوره‌های این موسسه برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آموزشگاه تماس بگیرید تا از مشاوران زبان جهت راهنمایی کامل به صورت رایگان بهره ببرید.


آموزشگاه زبان طلوع مهر با ویژگی خاص برگزاری آزمون‌های اصلی بین‌المللی دانشگاه کمبریج.


چرا آموزشگاه زبان مهر؟

نظارت دائم بر کلاس‌ها توسط گروه آموزش

آزمون تعیین سطح به صورت رایگان، شفاهی و در لحظه

برگزاری آزمون سنجش مکالمه در هر ترم و در حضور والدین

ارتباط مستمر با اولیا و رفع نقاط ضعف زبان‌آموزان


مجموعه کتاب‌های Phonic For Kides

آموزش زبان انگليسی برای کودکان از راهی منظم و لذت‌بخش و معرفی دانش صدا و پژواک، از هدف‌های اين کتاب می‌باشد. از جمله ويژگی‌های اين کتاب دارا بودن داستان‌های زيبا و سرگرم‌کننده، آهنگ‌های زيبا، فعاليت‌های شاد، فرهنگ لغت شامل تصوير برای کمک به کودکان، و تمرين‌های مخصوص صدا می‌توان نام برد. اين مجموعه در شش سطح برای کودکان زير هفت سال می‌باشد.



مجموعه کتاب‌های Top Notch

یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی می‌باشد که در عین حال یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی را به کار برده است. همانطور که قبلا گفته شد، برای یادگیری سریع و کاربردی زبان انگلیسی باید همانند یک شهروند انگلیسی زبان از مطالب متنوع استفاده کرد؛ شما در این مجموعه، تمامی مولفه‌های لازم برای یادگیری زبان را خواهید دید.

  • Top Notch Fundamentals
  • Top Notch 1
  • Top Notch 2
  • Top Notch 3
  • Summit 1
  • Summit 2

کتاب‌های American English File second Edition

یک دوره شش سطحی آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است. این مجموعه از انتشارات آکسفورد منتشر گردیده که شامل یک سطح Starter و 5 سطح اصلی است و در بسیاری از آموزشگاه‌های زبان داخل کشور تدریس می‌گردد.

در حال حاضر اين مجموعه به روزترين و جديدترين دوره آموزشی در زمينه تقويت مهارت گفتاری و مکالمه می‌باشد. هر کتاب از مجموعه American English File شامل 12 درس می‌باشد که در پایان یک مرور کلی بر مطالب کتاب به صورت کلی و کاربردی انجام می‌گیرد. در پایان کتاب در صفحاتی جداگانه نکات گرامری لغوی و تلفظی موجود به اختصار توضیح داده شده و متن بخش‌های شنیداری کتاب نیز قرار داده شده است.


مجموعه کتاب‌های BACK PACK

در 7 سطح (Backpack starter, Backpack 1, 2, 3, 4, 5, 6) با مطالب مرتبط با ايجاد ارتباط و مکالمه بهتر (communicative program) برای زبان-آموزان دوره مقدماتی مطابق با سيستم آمريکايی (American Accent) طراحی شده است.

معرفی و آموزش واژگان جديد با تصاويری زيبا و دلپذير برای کودکان و نوجوانان از امتيازات اين مجموعه می‌باشد.